Suckers!!

Ja... det blev inget sjungande igår... men däremot blev det Texas Hold'em efter tolvslaget... då vi förflyttat oss från vårt hus till grannarnas... vi var för övrigt hemma klockan fyra imorse... gääääsp! 

Vi var åtta vuxna och sex barn i diverse ålderskategorier hemma hos oss under kvällen, och vi åt trerätters middag (vansinnigt gott), slogs om vem som skulle välja låt, diskuterade allt mellan himmel och jord, försökte styra upp barnen, skålade med skumpa på tolvslaget, och sköt sedan upp lite raketer! En riktigt lyckad nyårsafton som jag hoppas repriseras nästa år :-)

Tillbaka till kortspelandet... som jag typ ägde... och vann!! Det fanns vissa som fuskade... men det får man ju ha överseende med... och jag hade bara rent mjöl i min påse... ja... och en jävla massa pengar också ;-)



God fortsättning på er!


Kommentarer
Postat av: sofia

Låter riktigt trevligt! Här nere i götet blev det också nytt år, kan jag meddela, och jag önskar dig och familjen en riktigt god start på det nya året! Kram

2010-01-01 @ 22:13:28
Postat av: Maja

Gött! Precis som det ska var, vi hade också riktigt koseligt=)

2010-01-02 @ 11:06:34
URL: http://hosmaja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0