Tröttast

Jag misstänker att jag har åkt på sömnsjuka... för jag är så förbaskat trött! Att jag därtill har en massa saker som jag måste göra, och komma ihåg, gör mig inte piggare... suck! Matluckan är konstant öppen av allt gäspande!!

Idag har iallafall Enzo fått träffa grannarnas hundar Tess och Atlas... och de var jättesnälla med honom :-) Fast Enzo tyckte nog att de var liite stora... och gömde sig bakom mig när det blev för läskigt. Han lyckades också nafsa Atlas i nosen... så det var blodspår på både Enzo och ute på gårdsplan... men Atlas tog det som en riktig man... med ro!! Tess var lite nervös över Enzos närvaro till att börja med, men mjuknade efter en stund... och vid ett tillfälle pussade hon till och med Enzo på nosen när han var rädd... så sött!!

En annan kompis som Enzo har är taxen Bosse... som är lite mindre farlig... och lite lättare att leka med än så länge... de är ju ungefär samma höjd över havet liksom ;-) 

Jag fick inte tagit några kort på lekstunden idag... men i lördags fick maken knäppt några bilder på Enzo och Bosses lekstund vid skidbacken.





Godnatt!!


Kommentarer
Postat av: Maja

Hmm annars brukar trötthetstecken tyda på nåt annat. Nåt du inte berättat för oss bloggisar Satu???=)

2010-01-19 @ 09:53:49
URL: http://hosmaja.blogspot.com
Postat av: Haggan

Min Ebba har också varit på lekdate med två mysiga goldengrabbar, hade faktiskt med kameran så det kmr nog lite bildernån dag. Kul när de har kompisar!

2010-01-20 @ 22:24:39
URL: http://huliganmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0