Egentligen...

...har jag en massa grejer att blogga om.... men jag har inte tid just nu!! Jag får nämligen fikagäster imorgon... efter sonens skolavslutning... han slutar för övrigt sjuan.... och det innebär att han börjar åttan till hösten.... shit... vart tar åren vägen egentligen?!?!?!

Sonen ska spela Metallicas "The Unforgiven" på elgitarr... tillsammans med en klasskompis.... på avslutningen i kyrkan :-) Det är något jag med spänning ser fram emot... och jag hoppas att vi får bra sittplatser så jag kan filma rockstjärnedebuten ;-) Jag vet dock inte hur mycket "metal" det är att spela i en kyrka... men jag tror att det kan bli riktigt bra!!

Jaja, iallafall så har jag städat och tvättat hela dagen... och har miljoner saker kvar att göra.... som att mocka i stallet t.ex... men nu ska jag hänga upp tvätten (inte i stallet dock)... och så borde jag svänga ihop några sockerkakor.... och en tårta... och lite annat smått och gott.... vem behöver sova liksom... här är det ju ändå dagsljus dygnet runt, så sovandet kan ju likagärna kvitta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0