Blä!

De som känner mig vet att jag hatar att vara magsjuk.... fyfan vad det är äckligt! Iallafall så blev maken sjuk natten mellan torsdag och fredag... och givetvis går jag nu och gruvar mig för att också bli sjuk!

Nu har jag alcogelat och desinficerat hela huset från det att jag vaknade igår... så jag hoppas verkligen att jag slipper eländet.... men jag tror inte att det kommer bli så.... för jag mår illa i intervaller.... och jag har haft ont i magen. Förhoppningsvis är det psykosomatiskt.... ja.... så är det nog!

Alltså det där med pepparkorn har man ju alltid fått höra att det ska vara bra.... men det får jag magkatarr av, så det känns ju inte speciellt aktuellt. Man kanske kunde druckit alcogel istället... eller ytdesinfektion... för jag skulle kunna göra det om jag bara visste att det hjälpte.

Nåväl.... vi får väl sitta i karantän tills det har klingat av!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta en kosken vetja, eller två!!

2010-03-13 @ 22:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0