Jaha...

...då vare söndag igen! Den här helgen har det varit väldigt varmt och fuktigt ute.... och riktigt aprilväder, sådär nyckfullt liksom.... ena stunden ösregn och andra stunden strålande sol.

Jag tog mig en liten ridtur på Frida igår, och det gick bra, trots att jag inte har någon ordentlig sadel till henne än.... jag har fått låna en bomlös sadel av Annica.... men den är lite läskig att rida med eftersom den är så "tunn". Idag har jag en rejäl träningsvärk vill jag lova.... men det är bara att rida bort den ;-)

Nu ska vi kolla på Jägarna.... och nääää, jag har faktiskt inte sett den förut.... jag har haft ett liv! Sådeså!

Fan... Rolf Lassgård var ju riktigt fräsch en gång i tiden....

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha...skojar du? Du har aldrig sett jägarna? fast det är klart...hade du sett den hade du kanske inte vågat flytta till norrland;)

2010-05-16 @ 22:01:47
URL: http://cazadora.blogg.se/
Postat av: anki

Hej



Har du inte spungit på honom ännu

Kram Anki

2010-05-18 @ 21:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0