Det är mycket nu!

Fast ska jag vara ärlig så finns det nog aldrig tillfällen då det inte är mycket... men för att göra historien kort så ska jag dra lite av vad som ska göras... innan oktober... alltså typ på fredag!

1. Ja... vi måste ju lägga nytt golv i tvättstugan... se tidigare inlägg!!

2. Tömma gamla huset, och städa där... för det kommer en holländare, eller belgare.... eller vad han nu är.... som är intresserad av att köpa det.

3. Tömma garaget hos svärföräldrarna.... där vi har förvarat lite garagekrafs.... men innan det kan göras måste vi....

4. ....fixa något i vårt eget garage (???) typ sätta upp några skivor på väggarna.... eller vad fan det nu var!

5. Jomenvisst.... allt annat ska ju funka också.... typ hundarna ska matas (en viktig punkt för överlevnad) och ut och bajsa....

6. ....ja, och barnen också.... fast de får bajsa på toaletten.... och de verkar klara just den biten själva.

7. Mocka skit i stallet... och just det... höet måste ju hit på något sätt....

8. ....och nu börjar tabletten verka.... så jag minns inte vad mer det är som ska göras... men jag vet att det är mycket mer :-|

Ja.... då kan jag ju till detta tillägga att jag är konstant drogad eftersom jag har ont i mitt skulderblad.... och det strålar ner i armen så mina fingrar domnar.... fast det är egentligen i nacken som problemet sitter.... typ något knas med nerver och någon nack-kota.... jooo och så hade jag en släng av feber igårkväll! Så jag har även fullt upp med att tycka lite synd om mig själv!!

Jaja.... in i dimman!

Kommentarer
Postat av: eahunddagis

Du kan ju blogga om huset, fota för och efter bilder.. om du hinner.. haha :D

Du är välkommen att skriva om 100år också, haha! :)

2010-09-28 @ 09:15:33
URL: http://eahunddagis.blogg.se/
Postat av: wilma

hej satu om elisa är häma kan elisa ringa mej satu eler bent måste seja till elisa kramar wilma <3<3<3

2010-10-03 @ 10:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0