Skor

För ett tag sedan beställde jag ju ett par skor...... (tidigare inlägg) och eftersom det var dra-på-skor, alltså ingen dragkedja, så var de för små. Jag visste ju att det kunde bli så eftersom jag har ganska hög vrist, men tänkte att jag provar ändå...... jaja.... det sket ju sig!

Nåväl... jag har varit på jakt ett tag efter ett par stövletter med en medelhög klack, som är sköna att gå i, och så ska jag ju tycka att de är snygga också! Just skor är något jag gärna betalar lite mer för bara de är fotvänliga. Sagt och gjort, jag förälskade mig i ett par Replay-stövletter :-) De ser lite klumpiga ut på bilden, men de är nättare i verkligheten, och de är sköna att gå i :-)
 

Skor från BRANDOS.se!
Replay: Kai från Brandos.se
 


........ men!....... det finns alltid ett men..... är det någon i detta avlånga land som vet varför det alltid sitter en hal, hård plastklack på? Inte hela klacken, utan just själva underdelen på klacken! Det var även så på ett par Bronx-stövlar jag köpte i vintras :-/ De klackade jag om, och har tänkt göra det även på dessa...... men det känns så onödigt! Finns det någon bra anledning till hårdplastklacken...... som även väsnas mycket när man går! Är det egentligen dumt att klacka om dem? Varför kan de inte sätta på en riktig rågummiklack från början, det är ju det under resten av skon!

Detta måste vara ett ganska stort I-landsproblem :-|

Kommentarer
Postat av: Linna

Skit svårt att hitta bekväma skor! Vill också ha sånna men hittar aldrig sånna som passar =( Lycka till i letandet.

2008-08-26 @ 21:58:27
URL: http://linnnas.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tror den där halksulan egentligen inte är tänkt att överhuvudtaget gå på. skorna SKA halvsulas (eller vad det nu heter). om tillverkarna nu inte har kontrakt med sjukhus och protesföretag?



förresten: uschiamej stackarstackarsstackars!! inte va sjuk!!



krya på massor!!



ps. själv tycker jag ms röj är snäppet coolare än windows-patiensen...

2008-08-26 @ 22:44:40
Postat av: ullisen

ser att mitt nick kommit bort i kommentaren ovan..

2008-08-27 @ 23:58:57
Postat av: S@tu

Ullrika.... tur att det finns IP-nummer till alla kommentarer.... fast jag förstod ändå att det var du :-)

2008-08-28 @ 09:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0